Taste&See

Onsdag, och Cathrin och jag hade bestämt träff på gymmet igen.
Så trevligt att få sällskap dit!
 
Efter gymmet bestämde vi oss för att äta lunch på den lilla restaurangen Taste&See på vårt nya inne uteställe (99 Taixing Lu). Jag var tvungen att vara hemma klockan 2 för att ta emot en leverans med tavlor, så det fick bli en snabbdusch.
 
Ett sådant mysigt ställe!
Synd att det var fullbokat på fredagen, annars hade jag velat äta lunch här efter Mahjongen.
 
Lite lagom lunchalternativ också.
1 rätt 65:-
2 rätter 85:-
3 rätter 105:-
Inget billigt vin, men desto godare!
Tänk så mycket trevligt jag upptäcker de här sista veckorna.......Det här hade definitivt varit en favoritrestaurang om jag hade bott kvar.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0