Mer shopping med Cathrin!

Nu drar vi verkligen igång en shoppinghysteri!
Nja, jag ska kanske inte säga vi......det är nog mest jag som börjar känna mig ha-galen, Cathrin hänger bara med och hjälper mig på traven.
 
Igår hann jag i alla fall med gymmet på förmiddagen innan jag skulle träffa Cathrin på Spin.
De har ju rea!!!
 
Jag har ju redan varit och handlat på rean, men jag hittade ännu mer igår.
 
Idag var det dags för Restaurangmarknaden. Den ligger på 345 Aomen Lu, ca en halvtimmes promenad rakt norrut från oss. Det är inte så lätta att hitta om man inte vet vad man ska titta efter.
HEC Depot, står för Hotel Equipment Depot, så här var det......
In på gården och upp för rulltrappan!
 
Det var 2 år sedan jag var här sist. Då tyckte jag inte att detta var något för mig......fast det tyckte jag inte idag.
Så mycket bra och billigt de har här!
Jag avstod från de rejäla grytorna och potatisstötarna.......
 
Ett trevligt litet inslag var att hitta denna kniven.....här står det inte på kinesiska.
Vad jag köpte var dukar, småskålar, tekannor, skyltar att ha på buffeébord och mycket annat.
Problemet var att ta sig därifrån med alltihop.
Tack och lov fick vi tag på en taxi.
 
Vi lämnade allt vårt pick o pack hemma, och gick till Bella Napoli för att äta lunch.
Här har jag inte varit sedan i våras. Både gott och trevligt!
85:- för förrätt, huvudrätt och ett glas vin......det kan man väl unna sig?
Efter lunchen blev det shopping på Fejken.
Det är mycket som ska inhandlas innan vi flyttar hem!
 
Imorgon blir det lugnare på shoppingfronten, för då är det dags för Mahjong igen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0