Fredag och sista Mahjongen

Min sista fredag innan flytten från Shanghai och jag skulle hysa Mahjongen.
Vi hade en hel del som vi inte ville ta med oss i flyttlasset, så jag ville passa på att låta mina vänner se om det var något de kunde ha glädje av.
Fast vi spelade ju också förstås....och dagen till ära fick det bli lite vin.
Lunchen blev på Nova.................
...........och sedan ilade Cathrin och jag på för att hinna till vårt nagelställe till klockan 3.
Vi försökte få en taxi, men vågade inte lita på att vi skulle få någon, så vi gick snabbt under tiden. Efter drygt 20 minuters promenad fick vi i alla fall en taxi så vi blev inte alltför sena.
Jag är så glad att kunna lämna strulet med att få taxi bakom mig.
 
Det blev en lugn och mysig stund i massagefåtöljerna medan vi fick händer och fötter fixade.............detta kommer jag definitivt att sakna!!!!!
 
Fredagskvällen hade Kurt och jag bokat in med Håkan och Tore.
Valet av restaurang föll på Coconut Paradise. Tyvärr regnade det så vi fick sitta inomhus. Inte helt fel det heller faktiskt..................Både mysigt och gott!
Det blev en sista sväng inom Woodenbox också på vägen hem.
Så var fredagen till ända...............en helg till sedan är det dags för mig att flytta hem till Sverige. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0