Nu drar vi till Kambodja! (2014-01-29)

Nu har det  varit 2 lugna dagar.....alltför lugna.....
Det är tur att jag har gymmet, annars hade jag väl börjat klättra på väggarna.
 
Nu har jag i alla fall varit fixat mina naglar.
Visst, det är ju också rätt lugnt, men ack så behagligt.
Jag valde en somrig färg idag............
Den här färgen kräver lite solbränna, men det räknar jag med att jag snart ska ha.
Ikväll åker vi ju till Kambodja!
Det kinesiska nyåret är den 31 januari i år och det ska vi med att lämna Shanghai och se oss om i Kambodja istället. Farväl till ormens år och välkommen hästens år.
Väskorna står redo!
Vi hörs igen den 9 februari, då lär jag förhoppningsvis ha mycket att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0