Dags att fixa naglarna!

Tisdag och äntligen skulle jag få manikyr och pedikyr igen!
Cathrin och jag hade bestämt oss för att sticka ner tillsammans. Vi skulle ta en lugn skön promenad dit och så lunch efter det.
Fast i det här vädret fick det faktiskt bli taxi.
Vi hade tänkt äta lunch på Le Saleya, där vi skulle möta upp med Lena. Det var stängt.....
Då bestämde vi oss för att gå till Coconut Paradise på Fumin Lu. De hade ingen ström.....
Då tog vi en taxi till Coconut Paradis som ligger på 378 Wukang Lu, på andra våningen. Här hade jag aldrig varit, men det var en av de bästa luncher jag ätit. Thailänsk mat!
Lite förträning inför nästa vecka när vi ska till Thailand.
Vi var nästan ensamma i restaurangen, men det var en mycket god luch i bästa tänkbara sällskap. Vi satt och pratade i flera timmar.
Till slut fick vi ändå bryta upp och ge oss ut i regnet.
Jag kom hem precis i tid för att fixa middag till min hårt förvärvsarbetande make.
Livet är hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback