En regnig tisdag!

Hu så regnet har vräkt ner i dag!
Jag som hade räknat med att det skulle vara riktigt fint väder nu när Britt-Marie kommer och hälsar på. Ja, imorgon bär det ut till flygplatsen för att möta höstens första gäst!
 
Idag hade jag bestämt med Kerstin o Annika att träffas på kaféet i Hengshan-Möller villan.

Jag har pratat mig varm om hur mysigt det är att sitta i den trädgården och dricka "Afternoon Tea".  Idag ville man knappast sitta ute i någon trädgårg....fast träffas skulle vi ju ändå.
 
 
 
Det är definitivt trädgården som är det bästa här, men det gick faktiskt bra att sitta inne också.
Det var bara katten låg ute och passade på att använda de lediga trädgårdsdynorna.
 

Vi hade en riktigt trevlig pratstund!
Detta är två människor som jag verkligen ville komma åt att prata med innan strömmen av besökare drar igång.
Missförstå mig inte.....jag tycker verkligen att det är roligt att få besök, men jag vill ändå hålla kontakten med mina nya vänner här.
 
På vägen hem gick jag inom City Shopen och Baker & Spice och handlade. Måste ju ha lite mat hemma nu när Britt-Marie kommer.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0