Sista timmen på hotellet!

Nu sitter jag på hotellet, packad och klar.

Det flöt på bra igår! Vi fick alla våra grejor och nu är det uppackat och klart. Jag kände mig riktigt hemma med detsamma. Balkongdörren fick stå på vid gavel och jag hörde glada barnröster utifrån. Vi bor bara på andra våningen, så utsikten över stan är ju inte den bästa, men det var så hemtrevligt att höra barnen.....
Föräldrarna engagerar sig verkligen i sina barn här!

Idag hade vi tänkt sticka till Carrefour och handla basvaror, och så till IKEA, men när vi gick tillbaka till hotellet igår så upptäckte vi en stor mataffär precis runt kröken där vi bor. Det blir perfekt om vi kan handla maten i grannskapet! Frukt och grönt, ska vi definitivt handla lokalt.

Dags att checka ut!

Kommentarer
Postat av: Bi

skönt med andra våningen om det skulle börja brinna....

2011-04-03 @ 11:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0