Yoga - Precis vad jag behövde!

Onsdag och yogadags!
Jag skulle möta Annica hos henne strax efter 9, för att vi skulle promenera till yogan.
Det blev en härligt rask promenad!
Jag kände mig riktigt uppvärmd när vi drog igång. Så skönt det var!
Detta var nog första gången som jag kände av att jag även blev mentalt avslappnad av yoga. Promenaden hemåt gick i betydligt lugnare lunk. Det var så vackert överallt. Jag gick igenom så många parker jag kunde och bara njöt av tillvaron. Våren har verkligen kommit till Shanghai!
 
 
 
Så kom jag slutligen hem till det fantastiska trädet som växer precis utanför vårt sovrumsfönster.
Nu sitter jag härhemma igen och väntar på leverans......
Idag ska mitt smyckeskåp levereras!
 
......och så kom det då till slut.....
 
Nu gäller det bara att fylla skåpet med smycken, och där har jag nog en del kvar att göra.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0