På besök hos Shirin

På en bloggträff i våras stegade en vacker ung kvinna in.
Hon presenterade sig som Shirin och jag höll på att tappa hakan totalt!
Det gjorde hon också när hon såg mig!
Vi umgicks mycket med hennes föräldrar när hon var barn, men det var mer än 20 år sedan jag såg henne sist.
I tisdags var jag på lunch hemma hos henne i hennes konstnärliga hem.
Så trevligt att hinna träffa henne ordentligt innan det är dags att lämna Shanghai!
 
Jag cyklade hem till henne, så efter den goda lunchen hann jag med en hel del ärenden i French Concession. Tänk att vi väntade till sista veckan med att skaffa cyklar!!!!!
När jag kom hem ringde Kurt och påpekade att Fridas cykel hade blivit stulen, så nu har jag beställt en till henne också.
Hoppas vi får behålla cyklarna, och att cyklarna håller, så länge vi bor i Malmö.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0