En intensiv lördag! (2014-02-15)

Redan lördag!
Idag hade vi mycket på programmet. Bordtennis, lördagsdrink och House of  Blues & Jazz.
Vi började dagen med att gå på gymmet. Jag skulle ju inte spela bordtennis och lite träning vill ju jag också få.....och då hakar Kurt givetvis på.
 
Jag hade trott att det skulle vara några medföljande med bordtennisspelarna, men det var bara jag som var med för att titta på. De stackars karlarna blev rejält trötta. Två timmars intensiv pingis är svettigt.
Efter pingisen gick vi raka vägen ner till lördagsdrinken som hölls på Papaya på Fumin Lu.
Ett helmysigt ställe! De hade vissa drinkar, öl och vin på Happy Hour och höll man sig till det så var det billigt......annars kostade en drink 115:- och det är inte prisvärt i Shanghai.
 
Jag hade bokat ett bord för 15 personer på House of Blues & Jazz till klockan 19.30 för middag. De flesta på drinken hängde med, sedan slöt vi upp med resten av gänget på restaurangen.
Jag har bara varit här en gång tidigare, fast då åt vi inte.
Jag visste inte ens att de hade en restaurangdel!
Det var mycket gott! Verkligen något att rekommendera!
Dessutom spelar de ju alltid mycket bra musik här!
Nu var det Carlton J. Smith som underhöll och han var suverän! Han fick verkligen med sig publiken!
Vi dansade ända in på småtimmarna.................
Söndagen blev mycket lugn för mig, fast Kurt flög iväg till japan vid lunchtid.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0