Måndag och tygmarknad!

Idag skulle vi träffas på Bali Laguna för att äta lunch, innan vi gav oss iväg till "Fabric" på Lujiabang.
Fast..... jag hade hela förmiddagen på mig, så det blev ett rejält pass på gymmet först.
Vi var ett helt gäng som skulle ut och äta tillsammans. Ett par nya ansikten t o m.
 
Cathrin har äntligen kommit tillbaka, så vi tog följe till restaurangen.
På denna restaurangen föredrar jag definitivt att äta ute, men idag var det ändå fortfarande så varmt så vi bestämde oss för ett bord inomhus. Det var ändå en mycket god och trevlig lunch!
 
Efter lunchen skulle som sagt en del av oss vidare för att hämta upp kläder på tygmarknaden. Marianne som precis flyttat till Shanghai, skulle med för att se och lära.
Det första vi möttes av när vi kom hit, var denne lille pojke som fick sova middag på mammas o pappas arbetsplats.
 
Sen lotsade vi oss runt bland alla stånden.
Min trenchcoat var för trång, så den får jag komma tillbaka och hämta på fredag.....om den är okey då....
Ett litet linne hämtade jag i alla fall.
 
Efter Fabric tog vi alla taxi hemåt. Jag stack inom mataffären och handlade lite så jag kunde fixa middag till Kurt och mig. Det är inte så ofta vi går ut och äter middag mitt i veckan nu för tiden.
Det är så skönt att få vara hemma på kvällarna!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0