Vinmahjong och ändrade planer

Ja, igår var det alltså dags för min första vinmahjong. Denna gången var det hos Kerstin.
Alla hade med sig en varsin flaska vin och Kerstin bjöd på mat. Mycket gott och trevligt....ända tills telefonen ringde och det visade sig att en av mina döttrar är sjuk.

Jag lämnade sällskapet med en gång för att komma hem och rådslå med Kurt om hur vi skulle göra. Han bokade omedelbart om min biljett, så nu flyger jag till Sverige redan imorgon.
Det blir bara ett par veckor tidigare än beräknat, men det känns ju inte roligt att vara här om man känner att man behövs mer hemma i Sverige.

Så jag vill bara säga "Hej då" om jag har några bloggläsare. Jag kommer förhoppningsvis tillbaka i augusti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0