Lördagen blev veckans vilodag

Idag ville jag bara en sak....få maikyr och pedikyr.
Jag skickade karlarna till massören och gav mig själv ner till "Sincere and Lively Nails" på Julu Lu. 2 timmars härlig behandling för 168 RMB(SEK).
När jag var klar regnade det ganska rejält så det blev taxi hem igen. Vi höll oss faktiskt hemma hela eftermiddagen, man ville bara inte ge sig uti regnet. P-O kom på den utmärkta idéen att de skulle spela pingis, så ett litet avbrott blev det ändå. De spelade både själva och med några av kineserna, men mot dem hade de tydligen inte någon chans.
För min del har det blivit lite kina-pluggande och så givetvis bloggande. 
Nu ska vi strax ge oss upp till "vår by" för att äta middag. Det får bli en lugn kväll ikväll. Imorgon får vi gå upp tidigt....tåget till Hangzhou går kl 7.55.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0