Två helt oplanerade dagar!

Härligt att vakna på morgonen utan att ha några planer! 
Visserligen får jag börja båda dagarna med att kontakta vår VPN-leverantör, då Facebook inte fungerar, men lite irritationsmoment får man ju stå ut med....
Fast.....är facebook värt det....jag börjar tvivla.
 
Ett annat litet gruskorn i maskineriet är att jag har fått en rejäl förkylning. Egentligen borde jag bara hålla mig "hemma" på hotellrummet och kurera mig, men hur kul är det när solen skiner in genom fönstret.

Igår blev det lunch tillsammans med Kurt och så strosade Frida och jag vidare, hittade ett litet café i solen och satte oss för att läsa våra böcker.
Underbart!

På kvällen köpte Kurt upp lite mat till hotellet och vi bara myste och tittade på en film.
Fast.......Frida drog som vanligt vidare till en musik-bar för att spela.

Idag ska jag göra mitt bästa för att kurera mig....men hur gör man? Kan det inte vara lika bra med frisk luft som att sitta och hänga på hotellrummet???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0