Nu är det vardag!

Kurt o Frida vaknade tidigt idag. Kurt för att möta upp besökare från Europa och Frida för att vara statist i en film.
Filmen ska heta Looper och kommer att komma ut 2012. Så håll ögonen öppna....eventuellt kan Frida skymtas någonstans. Andra skådespelare som är med i filmen är Bruce Willis och Joseph Gordon-Lewis.

Jag låg kvar i sängen när de stack. Jag skulle på läkarundersökning idag och fick inte äta innan....jag som är så hungrig på morgonen..... Säkrast att sova så länge som möjligt.
Förhoppningsvis klarade jag läkarundersökningen, gjorde jag inte det så får jag inte stanna i landet.
Läkarcentralen låg i ett område en bit utanför centrum. Det kändes nästan som om vi var tillbaka i USA ett tag. Stora villor och breda gator utan alltför mycket trafik. Måste vara ett lyxigt expat-område.

När jag kom tillbaka till stan lyxade jag till det ordentligt med Cranberry bagels och Cream cheese.
Tillbaka i USA nostalgin.
Nu har jag suttit hemma och tragglat kinesiska hela eftermiddagen. Frida kom precis tillbaka med verkliga Hollywood historier. Dags att röra på sig, så nu sticker vi ner till gymmet!

Ikväll blir det en lugn hemmakväll för mig. Frida ska ut och partaja med ytterligare nyfunna vänner och Kurt ska ut med affärsbekanta. Det är nog detta som kommer att bli min vardag.....men det är inte så dumt det heller.
 

Kommentarer
Postat av: linda andersson :)

det verkar ju bara bli bättre och bättre!

2011-04-13 @ 12:14:21
Postat av: Ulrika

Är det vår där nere nu? Man har ju hört att luften ska vara dålig, är det något du märker av? Ser fint och exotiskt ut på bilderna!!!

2011-04-14 @ 10:28:57
URL: http://www.drommamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0